Evezz velünk folyókon, tavakon, tengereken!

Tengeri kajakos kalandtúrák, nyaralások, csavargások a világ legszebb vízein a Balatontól - Ázsiáig

Pápua - Életünk kalandja - Új-Guinea, Indonézia

Április 2-16.

Pajtások az idei nagy utazás életünk talán legizgalmasabb kalandja lesz. Belecsapunk a lecsóba, húzunk egy lapot 19-re és elhúzunk a világ nagyon másik oldalára. Pápua. Ha csak kimondjuk, már akkor is beleborzong a bőrünk. És bizony kaland lesz a javából...

Ipoly: folyó a határon

Április 11.

A kedves kis kanyargós barátunk. Szeretjük a tekergős, néhol sietős, néhol lusta pöttöm folyót, csendes falvak között templom tornyaival az egyik hazai kedvencünk. Kicsi, sekély, zátonyokkal, rétekkel, domolykókkal, jégmadarakkal akár fekete gólyákkal a Börzsöny lába alatt.

Dunakanyar - Legyen egy szép napunk!

Április 18.

Egy napos kedvcsináló lapátolás a festői Dunakanyarban. A tavasz szeszélyes, de szép idő esetén nagy ajándék tud lenni egy napsütéses délelőtt a vízen. A fények, a tavaszi zsongós illatozós délelőtt. A folyó színei, a tiszta víz illata ilyenkor  őrült erővel hív minket a vízre.

Bodrogzug - Vizek, borok, hangulatok

Április 25 - 26

A Tokaji-hegység előterében található Bodrogzug egyedi jellemzője, hogy a több ezer hektárt felölelő ártéri síksága vízszabályozások előtti korba repíti a látogatót. Két napot csavargunk vízállástól függően réteken, fák között, csuda helyeken.

Murter - Tavaszi tengeri kajak tanfolyam és túra

Április 29 - május 3.

Nem kell egy nap szabadságot sem kivenned, hogy 4 napot kajakozz a horvátországi szigetvilág egyik egyik legszebb részén. A programot azoknak is ajánljuk akik már túl vannak az első próbálkozásokon, irány a tavaszi tenger.

Hortobágy - Berettyó - Az Ős Berettyó - Az utolsó "kanyarok"

május 9 - 10.

Hazánk területén nagyon kevés kis alföldi folyóról mondhatjuk el, hogy megőrizte eredeti állapotát. A Hortobágy-Berettyó csatorna egy kis részén - amelyen evezni fogunk - talán még megmaradt valami abból amilyen az összes alföldi folyó lehetett a szabályozások előtt.

Garam - A vadóc szerető

Május 16 - 17.

Felfedezők, magyar huszárok! Ez a folyó méltatlan helyet foglal el a hazai vízitúra célpontok között. Ha kíváncsi vagy, ha érzed a májust, ha  felfedezhetnéked van, ha csavarognál a májusi hétvégén, tarts velünk a vízre! Mozdulj velünk a Garamra erre a szelíden vad folyóra.

Bélesi-tó - Kajakkal, bakanccsal Erdélyben

Május 22 - 25.

Izgalmas és rendhagyó csavargást tervezünk a májusi hosszú hétvégén. Nincs szükséged szabadnapra, nem kell napokat utazni, csak a jó kedvedre és kényelmes bakancsodra lesz szükséged. Három napra ellógunk a Bihari - havasokba, kajakozni, bakancsozni... Szerinted?

Sajkod - Balaton - Bringa/kajak

Május 30 - 31.

A kedvenc, kedves tavunk, amit szeretünk, amit ismerünk. A tó talán legszebb része a Tihany és környéke ahol a víz találkozik az erdővel. Nádasok, apró kis bujkálásokkal, majd a félsziget kiemelkedő vonulata, a legpazarabb látványt a vízről nyújtja.Kajak, bringa, két nap vidámság.

Mongólia - Az érintetlen csoda - kajak, bakancs, négykerék

június 2 - 16.

Kajakos és bakancsos expedíció a belső-ázsiai nomád népek szülőföldjén. A túra során bepillantást nyerünk az egyik legszélsőségesebb vidék lakóinak mindennapjaiba és a világ kevés, viszonylagos érintetlenségben megmaradt természeti egységének rendszerébe.

Szardínia - Tengeri kajakozás a kék álom szigetén

Június 5 - 14.

Szardínia a világ egyik legszebb, legigézőbb tengeri kajakos terepe. A színeivel, a változatos partjaival a Karib-tengert idézi. Világot látott kajakos csapatunk egyik legkedveltebb tengeri helyszíne. Minden tengeri kajakosnak kötelező célpont.

Korzika - a nagycsavargás - bakancsban/kajakban

Június 18 - 27.

Tengeri kajakozás, hegymászás, napsütés, tenger, egy álom teljesül végre, egy kalandos helyszínen. Kérdezd a bakancsodat, és ha benne van, lapátolj és mássz, túráztasd magad velünk Korzika szigetén!

Macedónia, Ohridi-tó - A legkedvesebb csavargásunk

Július 3 - 12.

Egy igazi nyaralás, kicsit másképpen, mert ezen a túránkon egy egészen más világot fedezünk fel természetesen a víz felől. Megtudjuk, hogyan nyaralnak a Balkánon, megtapasztaljuk a helyi tavernák, "üvegtigrisek" gasztronómiai rejtelmeit, kristálytiszta vizeket, hegyre mászunk, csodálkozunk, nyaralunk és lelassulunk.

Komani - tó / Albánia - A KALAND CSUPA NAGY BETŰVEL

Július 17 - 26.

Mindannyian tudjuk, hogy a vadság, a távolság, rejthet meglepetéseket a világnak ezen a kedves, ismeretlen "félelmetes" pontján. Régi álmunkat váltjuk valóra és az idei nyáron ellátogatunk Albániába ahol csapatunk csúcsok között csavarog, kajakozik, hegyet mászik, felfedez.

Szporádok - Az Égei -tenger gyöngyszeme

Július 31 - augusztus 9.

Hamisítatlan tengeri kajakozós, nyaralós programunk a napfényes görög tengeren. Csavargás, csövezés, naponfekvős, barnulós túránk. Elindulunk a Pelion félszigetről egy hetes barnulásunkra.

Thassos - Görögország. A legkomolyabb fesztiválod.

Augusztus 14 - 23.

Egy hét ami megváltoztatja a nyaralási szokásaidat. Egy hét amit nem fogsz elfelejteni, soha! Kis csapatunk  legnyaralósabb, barnulósabb, napozósabb, Mithos ivós hippi túrája! Egy hét a tengeren a szabadság jegyében.

Lyna - Lengyelország - Warmia legendás folyója - A hetedik

Augusztus 28 - szeptember 6.

Újabb folyó, újabb csoda Lengyelországban. A pomerániai vidék után a a Warmia vajdaság területén kalandozunk. Csodálatos vidék, csodálatos vizekkel. A Lyna - lengyelországi kalandozásaink legújabb helyszíne. Kis folyó erdőkön, mezőkön át.

Gemenc - Kajakozós - szarvasbőgős - halászléevős

Szeptember 12 - 13.

A gemenci erdő - Szarvasbőgés, halászlé, lapátolás az őszben.
Régi álmunk, gyermekorrunk Tüskevár ittas hajnala válik talán valóra az őszi napokon. Két nap az őszi gemenci erdőben, az ártérben, egy halásztanyán. Mert ha ősz akkor szarvasbőgés. Kajakra, kajakból.

Delfinles - Az őszi tenger - Kaprije/ Horvátország

Szeptember 30 - október 4.

A kora őszi tenger, illatos reggelek, meleg nappalok, mirtuszos esték, alkonyatok, fáradt mólon ücsörgések...  delfinelős tengeri csavargás Miró barátunk szigetére. Az őszi tenger a legszebb ajándék.

Hortobágyi darules - Kajakkal, távcsővel

Október 17 - 18.

Az ősz nem csak a szarvasbőgésről, hanem a vonuló madarak indulásáról is szól. Csapatunk egy izgalmas programra csábít mindenkit akit érdekli a madárvilág ezen csodája. Csapatunk két napra belecsöppen a madarak varázslatos vonulásába.

Szigetköz - Nyitnikék Tavaszi szezonnyitó kajakünnep

Március 28-29.

Vízre kell szállnunk, mert az már nagyon kell nekünk, nagyon megérdemeljük a hideg tél után. Az év első közös kajakozása, hatalmas tűzrakással téltemető tavaszünneppel. Közös dínom-dánom, mulatság. Ünnepeljük együtt a tavaszt egy közös kajakozással.

Kajakos kalandtúrák, csavargások, társaság, buli a világ körül

Tudtad, hogy a föld felületének 71 százalékát víz borítja?