Stílusok

Bringa - Kétkerekű Kalandok

Szeretjük a változatosságot. Nagyon is. Ezért ha tehetjük a kajakozás mellett, egyéb aktivitásokat is becsempészünk a napi kalandok közé. Az egyik nagy kedvencünk a kerékpár! Több túránknál is két kerékre pattanunk és drótszamárról is bejárjuk a környéket. Ezekben az esetekben általában a helyi szolgáltatóktól bérlünk kerékpárokat. Természetesen, ha egyénileg utazol kalandunk helyszínére, és magaddal hoznád a bringádat, akkor erre is van lehetőséged. Tekerjünk együtt!

Ház, Apartman, szálloda

A tengerikajak.hu "étlapján" találsz olyan utakat is, ahol a szállásunk házban, apartmanban, vagy szállodában van. Sok esetben kényelmes tud lenni, ha nem kell minden nap kialakítanod este a kis életteredet. Ezekben az esetekben is olyan szállásokat keresünk kalandjaink során, amelyek vízpartiak, vagy közel vannak a vízhez. Előfordulhat azonban, hogy meg kell osztanod szobádat valakivel, esetenként több utas társaddal is. A szállások kiválasztásánál NEM A LUXUS a legfőbb szempont, hiszen a napunk nagy részét a vízen töltjük. A legtöbb esetben egyszerű, tiszta szállások mellett tesszük le a voksunkat - a víz közelsége a legfőbb szempont! Túráinkon találkozunk mindenféle típussal - a matracos kalandkomforttól - a tengerparti, hatalmas teraszos apartmanokig.

Kemping

Kalandozásaink helyszínét sokszor úgy választjuk ki, hogy azok is velünk tudjanak tartani, akiknek a vadon túl sok, illetve szeretik az outdoor komfort zónájukat féken tartani, kényelmesebbek, és a reggeli kávé nélkül nem indulhat a nap. Mert ez így van jól. Kedves kajakosok, kempingfüggők, azokon az útjainkon, ahol kempingezünk, magadnak kell gondoskodnod a kemping felszerelésről, sátorról, hálózsákról, tisztasági csomagról, stb. A kempinges útjainknál, számolhatsz wc, fürdő blokk meglétével, tudsz áramot használni, többnyire van kis bolt, vagy étterem. Sok esetben találunk közösségi tereket, védett teraszt, ahol rossz idő esetén is bandázhatunk.
Mert kempingezni jó!

Vadon

Csapatunk legkedvesebb útjai azok, ahol az út nagy része a szó szoros értelemben vett Vadonban zajlik. Ez azt jelenti, hogy mindenféle "komforttól" mentes. Nincsenek kiépített táborhelyek, vagy csak nagyon kezdetleges formában. Nincsen zuhanyzó, nincs wc, nincsen áram. Csak mi vagyunk és a természet. Nem vezet oda út, ami természetesen azt is jelenti, hogy a kalandor maga gondoskodik mindenről a túra alatt. Magunknak kell az étkezésekről, a higiéniás igényeinkről gondoskodni. A patakban fürdünk - melegvízről a nap gondoskodik. Nincs fedett beálló - ha esik magunk építünk esősátrat... Nagyon szeretjük - és Te is szeretni fogod.

Városnézős

Ezeken a túráinkon nem csak a természetetet, a vizet helyezzük központba hanem kalandjaink alatt becsempésszük az épített környezet rejtett titkait. Várostnézünk, várat látogatunk, kolostorba vonulunk. Nem rossz dolog Ohrid városkájában eltölteni egy délelőttöt, ahol annyi templomot találunk, ahány nap van egy évben. De csavargunk Velence évszázados csatornáiban, vagy Cesky Krumlov középkori utcáiban.
Ha oda vagy az épített csodákért keresd útjaink között városnézős kalandjainkat!

Bakancsos túra

Szeretjük a változatosságot. Nagyon is. Ezért ha tehetjük a kajakozás mellett, egyéb aktivitásokat is becsempészünk a napi kalandok közé. A kerékpár mellet másik nagy kedvencünk a bakancsolás, túrázás, hegymenet. Túra célpontjaink varázslatos helyekre vezetnek, de szerencsére útjaink során nem csak a víz kínál felfedezni valókat. Hosszab útjainknál több nap lapátolás után, beteszünk egy komolyabb túrát, kirándulást. Természetesen ezek a kiruccanások, olyan típusúak, amelyek nem igényelnek komoly technika valamint fizikai felkészülést. Nincs mésra szükséged, csak egy kényelmes, könnyű bakancsra és a jókedvedre.

Expedíció

Csapatunk elég komoly múltra tekint vissza távoli csavargásai tekintetében. Túravezetőink világjáró emberek, akik sok helyre eljutottak, kis bolygónkon. Expedíciós stílusunk olyan távoli utazásokat tesz elérhetővé, amelyek az európai emberek komfortzónáján kivűli világokba vezeti a kalandor kedvű utazókat. Több esetben kajakoztunk olyan helyen, ahol bizony mi voltunk az első tengeri kajakos fecskék. Sok olyan területre elvetődtünk, ahol azelőtt nem jártak kajakkal. Ezek a helyek sokszor távol esnek mindentől, ezért megközelítésük néha nehezebb, kitartást, türelmet, toleranciát, önismeretet igényel. Tarts velünk a világ végére, mert kajakból a világ vége is nagyon más!

Kölyökkaland

Minden túránknak sajátos hangulata van, de abban mindannyian egyet értünk, ha gyerekek is vannak útjainkon, az a legnagyobb varázslat - nekünk és a kölyköknek is. Kajakjaink biztonságosak, bátran ajánljuk kalandor szülőknek a kalandjainkat. Páros kajakban elöl teljesen jól elvan a lurkó, pecázik, követ dobál, fröcsköl, bosszant, elalszik, kalóz lesz - vagy hajós kapitány. Kedves Szülők, ne habozzatok, osszátok meg élményeiteket a legkisebbekkel is - mert ezek a közös csavargások életreszólóak - Nektek és a kölyköknek is. Hajrá!